آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 23 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

آیدین و آیسانا

اولین عکس سه در چهار

1394/7/3 23:24
نویسنده : مامان زینب
909 بازدید
اشتراک گذاری

]چون عکس از رو عکس گرفته شده کیفیتش خوب نیست ایشالا فایل عکس که به دستمون برسه حتما میزاریم

از اونجایی که امسال مامان و بابا میخوان من رو بفرستن مهد کودک و البته منم مشتاقم (البته تا چه اندازه همکاری کنم خدا میدونه) اوایل شهریور بود که به یه مهد مراجعه کردند برای ثبت نام و آنها هم مدارک لازم رو نوشتند و به مامان دادن که آماده کنه عکس سه در چهار نیز یکی از مدارک مورد نیاز بود و از اونجایی که من از عکس گرفتن بیزارم  اگه تو آتلیه باشه که دیگه اصلا همکاری نمیکنم مونده بودن چه جوری از من عکس سه در چهار بندازن

  و این شد که من و بابایی روز 14 شهریور رفتیم آتلیه یکی از دوستاش بلکه بتونه از من یه عکس درست بگیره اما اینقد من نق زدم و اخم کردم که آخرش مجبور شدن منو بنشونن بغل بابا و ازم عکس بگیرنخندونک

اینم چنتا عکس قبل از اینکه برم آتلیه:

پسندها (3)

نظرات (2)

الهام
4 مهر 94 16:39
خیلی هم ناز شده عکس آیدین دوست داشتنی مون و همین طور سایر عکس ها ایشالا که به خوبی و خوشی بره مهد و روزهای خوبی رو بگذرونه.
مامان زینب
پاسخ
ممنون عزیزم، شما لطف دارین امروز که من کامل باهاش بودم یعنی اگه پامو از کلاس میزاشتم بیرون گریه میکرد و دنبالم راه می افتاد امیدوارم از روزهای بعدی بهتر بشه
مــــامــــانی
6 دی 94 18:08
ای جان چه عکس باحالیه...
مامان زینب
پاسخ
ممنونم شما لطف دارید