آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

عکس

1393/5/22 23:56
نویسنده : مامان زینب
370 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی از بس بهت قول دادم عکساتو بزارم و نشد حسابی بد قول شدم آخه اصلا وقت ندارم از بین عکسات انتخاب کنم  برا همین میخوام هر وقت کسی بیاد خونمون ازش بخوام بین عکسای تولدت تا الان انتخاب کنه منم برات بزارم به جز عکسای مسافرت یاسوج که جدا برات میزارم  (از این به بعد عکسا رو به روز برات میزارم جوجوی من) این کارو با عمو فرزاد شروع کردیم البته یه چنتایی هم خودم اضافه کردم

24 فروردین 92 (دو روز بعد از تولد):

24 فروردین 92  دو روز بعد از تولد

 

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

بقیه عکسا در ادامه مطلب:

 

 

 

 

 

14 شهریور 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

شهریور 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

یک مهر 92:

 

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

7 مهر 92:

 

 

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

2 آبان 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

8 آذر 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

12 دیماه 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

9 اسفند 92:

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

24 بهمن 92:

 

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

21 اسفند 92:

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)