آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

راه رفتن بدون کمک برای اولین بار

1393/1/20 16:17
نویسنده : مامان زینب
340 بازدید
اشتراک گذاری

امروز گل پسرم برای اولین بار تنهایی دوتا پا برداشت وای نمیدونی چه ذوقی کردم مامانی الهی من فدای اون خنده های نازت بشم خودتم چقد میخندیدی بعدشم اومدی تو بغل من شیر خوردی و خوابت برد منم از فرصت استفاده کردم و اومدم تا ثبت کنم این لحظات سر شار از شور و هیجانو بعدشم برم کارای تزیین تولدتو انجام بدم آخه تا وقتی که شازده پسر بیداره مامانش اجاز انجام هیچ کاری رو به جز بازی کردن با این وروجک شیطون نداره چون این جوجوی ناز ناراحت میشه و نق میزنه مامان هم که حاضره هر کاری بکنه تا اخم تو چهره دلبندش نبینه همه کارای خونه و کارای شخصی رو میزاره برا وقتی که آیدین خواب باشه البته اون موقع هم آروم و بی سر و صدا تا آرامش شازده کوچولو تو خواب هم به هم زده نشه  راستی دایی حسین هم امروز رفت آزمایش داد و حالا منتظر جوابیم ایشالا که مشکلی نداشته باشه دایی مرتضی هم شکر خدا بهتره دیروز هم رفتیم عیادتش ایشالا که هر چه زودتر مرخص شه به خدا جیگرم آتیش میگیره وقتی بهش فکر میکنم که دایی مریضه آخه اونم مثل تو نفس منه بگذریم ببخش مامان که بعدا با خوندن درددلای من رنجیده خاطر میشی اما چه کنم اگه ننویسم دق میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

وحید
20 فروردین 93 17:47
تا پس فردا که تولد یک سالگیش رو جشن بگیرین دیگه راه میفته
مامان زینب
پاسخ
[ایشالا که راه بیفته اما یه خورده بغلی شده شاید دیر راه بیفته
ارمیتا پری کوچک دریا
22 فروردین 93 11:07
سلام تولدت مبارک عزیزممنونم دوست خوبم