آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

آیدین و آیسانا

پروژه از پوشک گرفتن

1393/11/30 23:46
نویسنده : مامان زینب
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آیدین عسلم

هفته ی گذشته هفته تقریبا یکنواختی برای ما بود

تا دیروز که شما گل پسرم پروژه ای بسیار بزرگ رو شروع کردی و اینکه تا چه اندازه در به پایان رساندن این پروژه موفق باشیم نمیدانم

من هروقت از کسی میپرسیدم یا تو گوگل سرچ میزدم بهترین زمان برای از پوشک گرفتن بچه را پایان 24 ماهگی که میشه 2 سال تمام ذکر میکردند البته بودن مادرانی که میگفتن از 1 سالگی یا 1 سال و نیم اقدام به این کار کرده اند و موفق هم بوده اند اما من چون حساسیت زیادی به این دارم که نتونی خودتو کنترل بکنی و شلوارت یا فرشها رو کثیف بکنی و من مجبور شم کل خونه رو بریزم بیرون و بشورم و یا خدای نکرده صدایم را بالا ببرم و بخوام کودک دلبندم رو از خودم برنجونم تصمیم گرفتم این کار رو از 2 سالگیت شروع کنم ؛ البته از 4 ماهگی همیشه شبا پوشکت رو درمیاوردم و تا صبح که از خواب بیدار میشدی راحت میخوابیدی و خیس نمیکردی البته بگم چون میترسیدم بازم مشما زیر پات میزاشتم و میگفتم احتیاط شرط عقله تا اینکه امروز صبح که از خواب بیدار شدی گفتی مامان مامی نکن منم تعجب کردم اولش خواستم به حرفت گوش ندم اما دیدم داری ناراحت میشی گفتم ناراحتت نکنم  اما بهت گفتم به شرطی مامی نمیکنم که قول بدی هر وقتی دسشویی داشتی بهم خبر بدی و خودتو کثیف نکنی  و تو با شوق گفتی باشه مامان , اما همش میترسیدم الانه که خودتو خیس بکنی هر نیم ساعتی یه بار بردمت دستشویی و خودت هم بعضی وقتا خبر میکردی و این شد که امروز اصلا مامی نشدی و خودتو کثیف نکردی و من چقد خوشحال شدم که خودت این کار رو شروع کردی و استقبال میکنی امیدوارم که روزای بعد هم مثل امروز موفق باشیم جوجوی من

تا الان همه تصمیا رو خودت گرفتی ها

ما که قصد بارداری نداشتیم و خودت ناخواسته اومدی و تا دو ماه و نیم هم ما خبر نداشتیم

قرار بود تا پایان 6 ماهگی بهت شیر خشک بدیم که پایان 4 ماهگی بود که دیگه پستانک رو نگرفتی و دیگه شیر خشک نخوردی

و الان هم قرار بود تا 24 ماهگی مامی بشی که  22 ماهگی خودت داری مامی رو کنار میزاری

فدات بشم که با این سنت خودت داری تصمیمهای زندگیت رو میگیری امیدوارم که تصمیمهای مهم زندگیت رو در آینده هم به خوبی بگیری عزیز دلم

پسندها (2)

نظرات (1)

الهام
2 اسفند 93 10:20
ایشالا که همیشه و تو همۀ مراحل موفق باشی آیدین عزیزم و چه خوب که اینقدر راحت کنار اومدی با مامی نداشتن منم علیرضا رو تو 22 ماهگی از پوشک گرفتم [پاسخ ممنون عزیزم اصلا فکرشم نمیکردم تا این حد راحت کنار بیاد و اذیتم نکنه البته تا الان که خوب بوده