آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

عکسای مهر 93

1393/8/14 19:45
نویسنده : مامان زینب
446 بازدید
اشتراک گذاری

شلام آیدین عسلم

میخوام عکسای هر ماه رو تو یه پست جداگانه برات بزارم

آخه از بس بهت قول دادم عکس بزارم و نشد حسابی شرمنده شدم

از عکسای مهر ماه 93 شروع کردم اما رو به عقب

هر موقع وقت کردم عکسای یه ماه رو به طور کامل برات میزارم عزیز دلم

اینجوری خیالم راحت میشه که همه عکساتو گذاشتم

22 مهر 93

بقیه عکسا در ادامه مطلب:

7/5

هنگامی که آیدین اصرار داره رو سفره دراز بکشه (به قول خودش لالا کنه)

7/6

7/8

7/9

7/14

وقتی که آیدین میگه کشی عکس بگیش (از کفشم عکس بگیر)

7/15

7/17

بفرمایید سیب

7/19

آیدین در حال تماشای برنامه صدافرین

7/22

آیدین در حال خوردن سیب زمینی با حیوانات

حالا شیرو که از همه بیشتر دوس دارم بزارم اون ور و بهش سیب زمینی (تیم تیم (potaito) ) بدم

حالا خودم شیل بکولم

 

حالا یه کم استراحت

بریم کَچه (دوچرخه ) چبالی (سواری)

7/24

جوزار

آیدین و دایی مرتضی

آیدین چکار میکنی؟؟؟؟

مکام ماچین کوشن کنم مامان

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

❈ کوثر❈
11 دی 93 17:06
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی