آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

مروارید یازدهم و دوازدهم

1393/8/4 2:06
نویسنده : مامان زینب
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

مبارکت باشه قند عسلم

بازم دیروز حین بازی با پسری متوجه دوتا دندون خوشگل دیگه شدم که فقط کمی پیدا شده و با این حساب آقا پسر ناز من تا این لحظه 12 تا از  دندوناشو کامل کرده ، من از اون روز که دیدم دندان آسیاب دراوردی همش با خودم میگفتم آخه چرا اول دندون نیشت درنیومده با دیدن این دوتا  حساسیتم دوچندان شد و یه سرچی تو گوگل زدم اونوقت بود که تازه فهمیدم نانازی من بر اساس نظم و ترتیب دندون درمیاره و این مامانشه که الکی نگران میشه

البته چطور دوتا دوتا با هم درمیاری نمیدونم؟؟؟

آخه اون دوتا آسیاب پایینی رو باهم دراوردی و این دوتای بالایی هم باهم زدن بیرون

یه خبر خوب هم برات دارم و اونم اینه که تو اینترنت خوندم نوشته بود دندونای آسیاب درد و تب زیاد ندارن و من با خوندن این مطلب واقعا خوشحال شدم چون اصلا طاقت درد و تب و ناراحتی تو عزیز دلمو ندارم  این دوتا رو که به راحتی دراوردی ایشالا بقیه اش رو هم همین جوری دربیاری زندگی من

 

پسندها (4)

نظرات (1)

عاطفه
17 آبان 93 13:49
سلام به وبم سری بزن برات یک دکمه بالابر منحصر به فرد با عکس نینیت می سازم باشه پس منتظرتم بای پاسخ [سلام باشه حتما