آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

مروارید ششم

1393/3/30 13:32
نویسنده : مامان زینب
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگل مامان

امروز یکی دیگه از دندونای خوشگلت نمایان شد فک کنم تا یه هفته آینده سه چهارتای دیگه از دندونات(به قول خودت دندان) پیدا شن عزیزم  وای چقد راحت میشی از درد لثه و بیحولگی آخه این روزا حتی تو خواب هم غرغر میکنی و نق میزنی و الکی بهانه میگیری ایشالا که هر چه زودتر این مرحله رو هم پشت سر بزاری وروجک من اونم تو این روزا که برای مامان یه عروسک ناز شدی باور کن  در طول روز که خیلی کم خوابت میبره ام همون نیم یا یه ساعتی هم که خوابت میبره دلم برات تنگ میشه و میگم کاشکی بیدار بودی و برام شیرین زبونی میکردی چون این روزا دوباره تکرار نمیشن پس از یه لحظه ش هم نمیشه گذشت منم این روزا خیلی خیلی بهت وابسته شدم طوری که حتی بعضی وقتا که بابایی میگه من میبرمش بیرون کاراتو انجام بده میگم نه طاقت ندارم با هم میریم کارا رو وقتی انجام میدم که پسری خواب باشه  آخه دست خودم نیست تو برام حکم اکسیژنو داری اگه یه لحظه ازمن جداشی میمیرم الانم که دارم مینویسم بعد از یه حموم سنگین خوابت برده خوابت خوش عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)