آیدینآیدین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
آیساناآیسانا، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

آیدین و آیسانا

تولد 2 سالگی آیدین جونم

1394/1/22 15:37
نویسنده : مامان زینب
645 بازدید
اشتراک گذاری

تا عشق آمد دردم آسان شد، خدا را شکر

مادر شدم ، او پاره جان شد، خدا را شکر

 

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد ، جانم غزلخوان شد، خدا را شکر

 

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد، خدا را شکر

 

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد، خدا را شکر

 

سنگ صبورم، نور چشمم، میوه قلبم

شب را ورق زد، ماه تابان شد، خدا را شکر

 

مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد، خدا را شکر

سلام دوستای گلم

منم امروز 2 ساله شدم

امسال بابایی میخواست تولدم رو نوراباد بگیره اما به دلایلی نشد و دیشب یه تولد برام گرفتن اینم بگم که یه روز مونده به تولدم بابا جونم تصمیم گرفت که 3 تا از همکاراشو که با هم دوستن رو واسه تولد من دعوت بکنه و منم خیلی خیلی خوشحال شدم چون با بچه هاشون خیلی زیاد بهم خوش میگذره

خانواده آقای بهزادی که 2 تا بچه دارن به اسم مریم و پوریا ، من با مریم خیلی دوستم و دیشب اصلا ازش جدا نمیشدم و هر جا میرفتم میگفتم ملیم بیا

خانواده آقای کریمی که آقا ابوالفضل تنها فرزندشون هست و از دوستان عزیز من هست

خانواده آقای دهقان که چند ماهی بیشتر نیست باهاشون آشنا شدیم و اونا هم 2 تا بچه به اسم های اهورا و رکسانا دارن ، و من و رکسانا همیشه سر اسباب بازی با هم دعوا داریم

خلاصه دیشب هم از اون شبهایی بود که من اصلا دوس نداشتم بگذره و بر خلاف تصور مامان و بابا بچه خوبی بودم و از وقتی که مراسم جشن تولدم شروع شد شروع کردم به دست زدن و خودمم با بقیه تولدت مبارک میخوندم و میگفتم تولدم مبارک و اصلا اصلا اذیت نکردم

اما چون شب بود و نور کافی نبود عکسام جالب نیستن اما از هیچی که بهتره

در ادامه مطلب میتونید ببینید

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الهام
2 اردیبهشت 94 1:33
سلام ایدبن جون تولدت مبارک عزیزم دنیا دنیا ارزوهای خوب+ هزاران شاخه گل رز رو به عنوان هدیه از من بپذیر خسته نباشید مامانی از دیدن روی ماهتون خیلی خوشحال شدم تولد رو خیلی خوب برگزار کردید ایشالا تولد 120 سالگی ایدین جونم
مامان زینب
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم شما خیلی خیلی لطف دارید یه دنیا تشکر بابت دعای خوبتون زنده باشید
ĸoѕαr
2 اردیبهشت 94 21:05
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان زینب
پاسخ
سلام ممنونم برادر و خواهرتون زنده باشن چشم حتما سر میزنم موافقم خواهش میکنم